2009. augusztus 7., péntek

Légy boldog azzal, amit Ö ad neked

Amikor félreteszed a gondolkodást és nem a gondolataidra hallgatsz, megébred benned az isteni szeretet. "Istenem, teljesen átadtam magam Neked. Mindent megtettem. Életem során eddig már mindent kipróbáltam: a jógya minden formáját, minden fajta meditációt, de még mindig nem értelek el." Ekkor így szólsz: " Belefáradtam, a Tiéd vagyok! Tedd velem, amit tenned kell! Ebben a mély alázatban felismered, milyen közel van hozzád Isten. Milyen gyakran vagyunk tele elvárásokkal. Imádkozunk és elvárunk. Meditálunk és azt várjuk, hogy Isten megjelenjen a meditációnkban. Ez az elvárás sehová sem vezet. Csak ha már nem vársz el semmit Istentöl és mint egy gyermek, elfogadod azt, amit Ö ad neked és boldog vagy, bármit is kapsz Töle, akkor meg fog valósulni benned az isteni szeretet. Így hát tekints mélyen önmagadba és tégy meg minden töled telhetöt, hogy érezdhesd Öt.

Nincsenek megjegyzések: