2018. április 18., szerda

Lény erős önmagadban - Bölcseletek a Mestertől, 2. rész


PW: "Csak egy levelet írt neki.  Azt írta, 'Tudod, az amit elértél és az, aki ma vagy, azzal, hogy hajtottalak, azt mondod, hogy szigorú voltam hozzád, hogy összezavartalak, meg hogy mindíg csak nekem volt igazam,...de azt sohasem vetted észre, hogy mennyire szerettelek. Sohasem vetted észre, hogy mennyire törődtem veled, és  amit igazából tettem az az, hogy erőssé tettelek. Az, ahol ma állsz, az azért van, mert ilyen voltam hozzád. Ha nem így tettem volna, ma nem lennél az az ember, aki vagy, erős és független. Mert én mindíg azt gondoltam, ha valami történik velem, nem kell hogy bárkitől is függj. Szabad lehetsz. Ezért tettem azt, amit tettem. A lány elolvasta a levelet,de tudjátok, ha valakinek más van a fejében, mégha a levél nagyon megható is, nem érzékeli.. 
A fiú balesetet szenvedett és meghalt. Évek múlva a lány kezébe került megint a levél, elolvasta és felismerte, ahogy visszatekintett a saját életére, ami a levélben állt, az teljesen igaz volt. Ekkor egy végtelen megbánást érzett. Tudjátok az emberek sokszor meggondolatlanul cselekszenek. Megbántják mások szívét, anélkül, hogy ennek tudatában lennének. Úgyanígy, neki is megvolt mindene ahhoz, hogy boldog legyen, de nem akart soha boldog lenni. Soha nem vette észre a szeretetet, amíg azután már túl késő volt.
Úgyanígy van a spirituális úttal is. Amikor Isten szólít téged a spirituális útra, azt jelenti, hogy megértél rá. Ha nem így lenne, Isten nem szólítana meg, nem hozna a Gurud lábaihoz. Mert mélyen belül készen állsz. De készen állni nem csak azt jelenti, hogy 'O, van Gurudevám', ennyi. Nem! Erőssé kell válnod. Belül. És ez nagyon fontos. Ennek a hitnek erőssé kell válni  benned. És erősen ki kell tartanod amellett, amit érzel magadban. Máskülönben, ha ezt egyszer elveszíted, nem csak ebben az egy életben  érzel megbánást, hanem végtelen sok élet megbánása következik. És ez az, amit emberek sokszor elmulasztanak az életük során. Tehát nagyon fontos, hogy először is tarts ki amellett, amiben hiszel, és semmi se legyen képes ebből kimozditani."

Nincsenek megjegyzések: