2019. február 19., kedd

Az aggodalmak legyőzése | Bölcseletek a Mestertől



PV: Amikor baj van és leülsz és aggódsz - mint ahogy arról korábban beszéltem -, megszűnik ezzel a baj? Igen? Hallgatóság: Nem.
PV: Akkor minek csinálod? Meg fog jelenni a megoldás, ha aggódsz? Na? Nem, nem jelenik meg. Ellenkezőleg, még inkább depresszióba esel, belebonyolódsz. Ezért mondja a spirituális út, hogy tanulj meg bízni. Isten nem ad olyat, amit ne tudnál kezelni. Ès még valami: mivel valamit el kell engedned, ezért jön elő a probléma, az aggodalom. Ha átöleled, akkor keresztülmész rajta, ha megpróbálod kikerülni, újra elő fog jönni és hátulról tör rád. Akkor, amikor a legkevésbé számítasz rá. Tudjátok ezt, igaz? Ő ennek a szakértője (Gurudzsi rámutat valakire). Mivel valamit be kell fejezned, ezért jelenik meg a probléma. De hogy azt hogy kezeled, az számít. Vagy leülsz, sírsz és depresszióba esel,  vagy azt mondod, 'Úram Te adtad nekem, én hiszek Benned és ezért keresztülmegyek rajta. De hát az emberek szeretnek aggódni. Élvezzétek hát! Lehet valakinek azt mondani,hogy ne aggodjon? Ha valakinek azt mondod, hogy ne aggódjon, akkor még jobban fog. 'Miért mondod azt nekem, hogy ne aggodjak?' Valaki mondta ezt nekem egyszer. 'Miért mondod azt, hogy ne aggodjak?' Mit válaszolnál erre? Akkor aggódj! Erra azt mondja az illető: 'Te azt mondod nekem, hogy aggódjak?' Mit lehet erre mondani? Az emberek szeretik azt hallani, amit hallani akarnak. Ha az elméjükben ott van egy elképzelés, akkor visszaigazolást akarnak az elképzelésükre. De én nem ezért vagyok itt. Még ha össze is kell  tiporjam az elképzeléseiteket, megteszem! Azért, hogy elengedjétek azokat. Úgyanígy a problémáitokat és az aggodalmaitokat.

Nincsenek megjegyzések: